Buna ziua LUME!

Astazi s-au aliniat astrele si scriu prima postare pe acest blog!

In pagina “Despre Blog si Despre Mine” poti afla cum am ajuns sa scriu acest blog. Dar acolo nu m-am prezentat. De-a lungul vremii am purtat mai multe nume dar cel mai constant a fost prenumele: Liliana.

Am venit pe lume, acum 45 de ani, dincolo de Oceanul Atlantic, pe langa Casa Alba.

WASHINGTON 6

Astazi traiesc pe langa Casa Poporului.

Casa poporului

( e ok ca merg la concerte 🙂 )

In timpul scurs de la nasterea me si pana astazi am facut multe, dar nu destule.

Mi-am petrecut copilaria in SUA si Cipru. Apoi am aterizat din nou in Romania si mi-am inceput drumul prin viata “sociala” – scoala, liceu, facultate, job, MBA, job, familie, job. Asta pe scurt. Pe lung nu mai conteaza caci trecutul este ceva ce a trecut. OK si-a lasat amprenta, cu varf si indesat, dar a trecut.

Acum vreau sa vorbesc. Cu mine, cu lumea, cu prietenii! Despre ce? Despre orice!

Bun gasit LUME!HELLO

Leave a Reply

