Intrebarea vietii mele

De ce dau peste oameni nepotriviti? Adica nepotriviti pentru mine!

Toata viata mea m-am intrebat de ce pana mea dau peste oameni nepotriviti cu mine? Si de ce nu ma prind din prima? Si de ce imi pierd vremea?

Si de curand am gasit raspunsul.

people

Uitandu-ma in urma, fiecare om cu care am interactionat, mai ales cei care aparent mi-au mancat fiicatii la momentul interactiunii, mi-au aratat lucruri. Despre mine! M-au facut sa constientizez lucruri. Sa descopar si sa ma descopar. Sa devin persoana care sunt.

Ultima experienta este traumatizanta! Pentru ca este inca. Dar o consider masterpiece! Am aflat ca pot iubi pe cineva si sa il rog sa se duca pe drumul lui, altul decat al meu, pentru ca suntem in povesti diferite. Am aflat ca nu trecutul nu mai are nicio putere asupra mea. A trecut! Nu este niciun risc sa ma uit inauntrul meu pentru ca eu sunt eu. Cu trecut si cu defecte. Cu greseli pe care le-am facut pentru ca atunci am evaluat dupa alte standarde si alte idealuri. Cu calitati pe care le aveam si nu stiam. Sau nu le vedeam.

Am o prietena care spune ” sunt o suma de defecte!”. Gresit! Sunt ” o suma ! Defecte si calitati, intamplari, realizari si esecuri! Dar sunt EU!”

Si daca in anii ce au trecut tot timpul, dar TOT TIMPUL mi-am dorit sa fiu altfel, m-am chinuit sa fiu altfel, acum multumita, mai ales, oamenilor care mi-au mancat ficatii simt cu tarie ca imi place de mine asa cum sunt! Pentru ca sunt eu! Cu ADNul meu si sumele mele si cu trecutul meu!

Nimeni nu e common people ! Orice om este unic!

Don't change

Si cum viitorul este o necunoscuta, ma bucur de prezent!

Deschid fiecare usa a zilei de maine cu credinta ca va fi o zi minunata!

The door

Enjoy life!

Leave a Reply

