Sa va zic cum a fost cu Alina

Ehehe cu Alina cred ca a fost una dintre cele mai misto experiente in ale prieteniei.

Ea e Alina.

Alina

 

Ne stim din 2008 Septembrie 11 🙂 In ziua in care ne-am vazut prima data stiam deja ca ne vom scoate ochii. De ce? Pentru ca diversi si diverse avusesera grija sa ne zugraveasca una alteia in culori nu tocmai … compatibile. Adica eram deja setate in mintea noastra – fiecare cu mintea ei – ca o sa lucram impreuna ca trebuie dar cafele nu vom bea ever. Ca nu ne potrim. Revin: NU NE VAZUSEM cand am decis asta.

Si veni si ziua in care trebuia sa ne intalnim si sa impartim ce aveam de impartit – pe scurt eu trebuia sa ii predau o parte din job-ul meu caci se desparteau niste departamente. Deveneam omoloage ca sa ma exprim multinational.

Eu, cu un CV care suna cam asa:  Alina M, o tipa alunecoasa, ai grija ca te face, politically oriented, scorpie, buna in job-ul ei, stie cu oamenii, dar …grija mare ca o iei daca nu esti pe faza.

Ea, cu un Resume similar: Lili, hmm o scorpie, combinata cu seful mare  ( 🙂 tipic – am auzit-o pe asta vreo multi ani. Si chiar de era adevarat  parca o interesa pe Alina ca oricum nu era seful ei, era doar al meu) , are simtul dreptatii dar e a dracului rau, stie ce face, e buna in job-ul ei,  isi cocoloseste echipa, dar ai grija … ca o iei daca nu esti pe faza.

Adica urma  9/11.

De ce? Pentru ca in drumurile noastre prin viata – ca nimic nu e intamplator –  am avut cunostinte comune. Mult inainte de a ne intalni. Si multe chiar!!!

Booon. Vine 9/11. Pe la pranz pune Alina mana pe telefonul de interior si aud:” Buna! Sunt Alina M. Bem si noi o cafea? “ WTF? Mi se zdruncinase un pic imaginea. Caci nu incapea cafeaua, sacra pentru mine, cu “aceasta” Alina M! La cafea deja lasi sentimentul sa intervina si nu-mi permit ca fata e rea!

In fine, am respirat, am numarat pana la 10 si am coborat la ea – ca deh eu eram mai familiarizata cu locul. Ce sa zic: nu avea coada si acul de scorpie si nici AKM-ul. Ulterior aveam sa aflu ca si ea se uita dupa Riffle-ul meu dar … nu era. In fine, am schimbat ceva politeturi foarte rezervate , am baut si o cafea 😛 si am stabilit cum facem pe viitor ca aveam ceva lucruri de predat-primit.

Ne-a luat ceva timp – vreun an – sa demontam fiecare eticheta pe care ne-o pusesem una alteia ajutate de cunostintele comune. Ne tot testam cu diverse chestii sa vedem se lasa cu explozie, nu se lasa … Nu prea s-a lasat. Am avut ceva conflicte la inceput, dar am realizat ulterior ca veneau strict din prejudecata cu care plecasem la drum. Si pe care o alimentau multi cu expresia ” du-te la prietena ta de la etajul inferior sa vezi cum sta treaba” sau viceversa in cazul ei . Cu “prietena” intre ghilimele evident.

Testul suprem a fost, dupa vreo 4-5 luni de la venirea ei in companie, cand a trebuit sa plecam impreuna la o sedinta pe meleaguri straine. Pff 3-4 zile doar eu cu ea, ca restul nu se puneau erau din alta lume oricum si veneau in gasti asa ca gasca noastra eram noi doua!  Si atunci am inteles ca more or less “gandim la fel!”  De atuncu fiecare sedinta era un challenge pentru mai-marii vienezi care aveau grija sa nu mai stam una langa alta caci perturbam liniaritatea prezentarilor cu cometariile noastre acide, dar pertinente.

Maine poimaine  se fac 7 ani de la 9/11-ul nostru! Mai fericit decat cel consacrat …  Am putini prieteni dar adevarati. Ea e una dintre ei.  Cum am zis, nu ne sufocam cu telefoane fara rost de “ce faci fataaa…???” dar ne intersectam cand trebuie. Nu ne intram cu bocancii una in viata celelilalte pe motiv ca suntem prietene si ca trebuie sa ne agatam de asta, dar aparem atunci cand e cazul.

Friendship

 

Am facut multe impreuna. Unele ne-au iesit, altele nu!

Cert e ca am invatat multe de la ea, sper ca si ea de la mine si daca e sa sun pe cineva la 2 noaptea doar pentru ca trebuie sa vorbesc cu cineva este unul dintre cele 3-4 numere de telefon pe care le apelez stiind ca va raspunde cineva acolo!

Dar ce am invatat cu siguranta este ca NU MAI PLEC URECHEA LA ETICHETE PUSE DE OAMENI PE ALTI OAMENI. Fiecare vede prin lentilele lui mai fumurii sau nu, mai groase sau mai subtiri, mai sterse sau mai putin sterse. Prefer sa stau cu lentila mea, ca e a mea si imi arata exact ce imi trebuie mie sa vad.

Fara prejudecati si fara etichete!

Sys, love you!

Leave a comment