Cine sunt eu…

Eu sunt eu! Intr-un final m-am gasit. Mi-a luat 45 de ani din viata sa ma gasesc! Nu vreau sa ii pierd pe restul.

Toata viata mi-a fost calauzita de dorinta de a-i multumi pe toti ceilalti, de-a face lucrurile astfel incat sa respect uzantele sau dorinta celor din jurul meu. Uitand ca eu trebuie sa fiu multumita de mine si astfel vor fi si ceilalti.

M-am trezit brusc, violent din aceasta stare. Si tot violent am inceput sa descopar ca oamenii carora incercam sa le fac pe plac cu pretul vietii mele au devenit brusc nemultumiti. Violenti. Agresivi. Pentru ca brusc nu mai eram in lumea lor ci am intrat in lumea mea.

Am inceput sa ma respect pe mine, sa constientizez ce si cine sunt, ce si cat pot, ce si cat vreau, ce si cat este important pentru mine. Ce imi doresc si ce-mi face placere.

Si toti cei pe care i-am indepartat pentru ca eram ce voiau altii sa fiu au revenit brusc in viata mea fara sa ii cheme nimeni. Au simtit doar ca eu am devenit eu si ma iubesc asa cum sunt.

Vreau sa imi traiesc propria viata si nu viata altora.

Am crezut, involuntar, ca multumind pe toata lumea si fiind asa cum vor ei voi fi fericita pentru ca ei vor fi multumiti. In fapt aveam nevoie de apreciere. Vizibila, evidenta, explicita. Pentru ca mereu am crezut ca nu sunt suficient de buna! Pentru ei… Eu sunt asa cum sunt si intr-un final ma accept asa cum sunt. Buna pentru mine. Si pentru toti cei care ma iubesc asa cum sunt! In frunte cu mine!

Am taiat bucati din mine ca sa tai relatii toxice. Inca mai tai. Adanc. Si uneori dureros. Pentru 5 minute! Apoi regasesc o bucatica de libertate. Libertatea de a nu mai juca roluri pentru aplauzele publicului. Ci roluri care vin din mine, din fiinta mea. Pentru ca sunt eu.

Am consumat timp si emotii ca sa primesc in schimb ovatii si urale! De care nu aveam nevoie. Dar nu stiam… Preocupata fiind sa le caut.

Dar gata. M-am intalnit cu mine, cu dorintele mele, cu ceea ce ma face fericita.

Am facut greseli. Multe. Voi mai face. Dar nu aceleasi.

Asa cum spune Harvey Specter:

CHOICE

Iar eu am ales sa traiesc cu mine, asa cum sunt asa cum voi fi! Poate mai buna decat sunt acum. Fara sa ma ascund in spatele unui paravan frumos si “corect”.

Fara resentimente, curatata de dezamagiri, cu inima deschisa catre ceea ce imi doresc, cu usa sufletului  inchisa in fata celor ce-si doresc sa fiu altfel decat sunt.

Pentru ca am obosit sa fiu altcineva.

Vreau sa fiu EU!

One thought on “Cine sunt eu…

Leave a Reply

