Controlul si descoperirea rezonantei

Stiu ca am disparut ca magarul in ceata, si mai stiu ca nu se face iar pentru asta imi cer iertare!

Am disparut putin si din viata mea, o perioada, care viata acum e ca un carusel din care nu prea reusesc sa ma dau jos fara sa ma lovesc putin.

carousel

Caruselul meu nu e asa de colorat si zau ca m-a cam luat ameteala. Si zau ca nu mi-au placut nicodata caruselele ca ametesc,  dar m-am urcat ca dadea bine …

Cat am lipsit de pe aici – promit sa nu se mai intample – am inceput sa invat sa ma descopar pe mine. Caci da, am inteles ca inainte de toate trebuie sa fac pace cu mine insumi si apoi cu restul lumii. Si sa “uit” sa mai controlez tot ce fac sau tot ce mi se intampla. Caci controlul nu este altceva decat o ingradire a vietii. Iti impui tipare si bariere.

“Pana la 30 de ani trebuie sa am cel putin un copil” Dar de ce pana atunci? Pentru ca citisem eu undeva ca dupa 30 de ani e nu stiu ce risc bla bla bla.

” Pana la 25 de ani trebuie sa ma marit” hahaha si m-am maritat de doua ori pana la 25 ca sa fiu sigura ca bifez 🙂

“Nu am cum sa fiu scriitor ca n-am talent” asta zice cine, ca doar n-am scris vreo carte ca sa vad ca e proasta. si nici n-am intrebat pe nimeni vreodata. Dar am decis eu!

“Nu o sa cedez acum pentru ca dau dovada de slabiciune” Oare? In sufletul meu stiam ca e mai bine sa cedez atunci in clipa aia si as fi fost impacata cu mine. Dar, nu dadea bine …

Si tot asa bariere, tipare setate si care ingadesc orice libertate de a trai. Da, da, de a trai. Ce ar fi daca intr-o buna zi te-ai trezi de dimineata si ai spune: “Ok astazi e o zi ca oricare alta, si o sa o las sa curga just like that. Fara sa imi pun nicio bariera. Daca imi vine sa rad o sa rad, daca simt ca nu trebuie sa raspund la telefon il inchid, daca simt ca trebuie sa dau o tura in jurul blocului voi iesi sa dau o tura in jurul blocului.” Sa incepi asa cu lucruri simple. Si sa descoperi ca nu se intampla niciun cataclism si nici nu cade bursa la NY. Zau! (M-am simtit senzational zilele trecute cand, suna telefonul, era o prietena care este foarte pesimista de felul ei si care are sfaturile la ea, de obicei cu nu in fata – altfel o super tipa cu care rad de mor cand e in zilele ei bune – si pentru ca stiam ca ma va intreba ce am mai facut cu  o chestie de trebuia rezolvata, si pentru ca am anticipat ca iar imi va spune “daca ma intrebi pe mine nu cred ca faci bine” am decis ca nu ii raspund. Decat sa ii spun iar “ok, mersi, dar nu te-am intrebat” mai bine nu raspund. Ghici ce? She’s alive, e ok, oarecum a inteles de ce nu i-am raspuns si nu mi-a mai dat sfaturi nesolicitate. Adica de ce sa ma incarc eu negativ cu o chestie doar pentru ca e frumos sa raspunzi la telefon si sa fii draguta?)

Dupa atatia ani in care mi-am controlat inclusiv sentimentele m-am trezit intr-o zi obosita. Nu ma mai regaseam in viata mea. Tot ce pana mai ieri insemnase totul, nu mai insemna nimic. Si n-am inteles nimic. Dar incet incet am inceput sa gasesc raspuns: tot ce facusem era coordonat de tiparele pe care mi le setasem in acord cu orice, mai putin cu ce imi doream eu in adancul fiintei mele. Ca si pe restul mi le dorisem dar la nivel mental, controlat.

Si uite asa, dezvoltarea personala, care mi se parea o prostie pentru ca ” ce sa mai dezvolt ca doar am bifat toate alea de le am avut in program, scoli, traininguri, etc” a devenit part time job. Si descopar lucruri nebanuite.

Cum ar fi ca gandurile noastre genereaza campuri magnetice la sute de km distanta si primim inapoi cam ceea ce gandim. Si pentru ca maimuta  (cum ii spun eu EGOului care are nevoie inca de dovesi si confirmari) meu sa taca, am gasit si explicatia stiintifica dupa ce descoperisem asta la nivel intuitiv.

Dupa ce vezi acest documentar intelegi de ce, de multe ori iti doresti cu tarie lucruri si ele nu vin. Pentru ca ti le doresti la nivel mental dar in adancul fiintei tale, ascuns acolo sub multe alte dorinte “impuse” de tine este ceea ce vrei de fapt. Si cum te incojori de oameni care iti spun fix ce gandesti tu despre tine sau ce vrei sa auzi.

Asa ca faceti pace cu EGO-ul, rugati-l sa se dea un pic deoarte, si apoi mai mult, si apoi si mai mult si descoperiti, dincolo de ceea ce credeti ca “da bine” ce va doriti cu adevarat! Si lucrurile acelea vor veni! Mai devreme sau mai tarziu.

Eu imi doresc sa traiesc si sa ma bucur de fiecare clipa.

Nu plange dupa TRECUT, a plecat…

Nu fii stresat pentru VIITOR, inca nu a venit…

Traieste momentul PREZENT, fa-l sa fie frumos…  (zice MANGO MUSIC – ma rog or zice si altii dar eu la ei am citit-o 🙂 – recunosc nu-mi place sa scotocesc prea mult pe net iar mi le servesc pe tava) 

Va imbratisez cu drag!

Leave a Reply

