One week

A trecut o saptamana si inca suntem in soc. Eu una inca sunt…

Desi in fiecare zi muncesc cu mine sa uit imaginile acelea. Si in fiecare zi ma gandesc cu putere la cei care se zbat pe paturi de spital si incerc sa le transmit toata energia mea pozitiva ca sa poata lupta pentru viata lor.

Dar nu pot sa nu ma gandesc la oamenii aceia care au pierdut pe cineva. Si care abia acum ies din starea de soc si realizeaza ca … acum o saptamana pe vremea asta inca vorbeau cu copii lor, cu prietenii lor, faceau planuri de weekend, de viitor …  Si poate au puterea sa deschida un calculator si sa incerce revenirea la viata si gasesc niste mizerii gen ” satanistii au primit …”,          ” rock-eri drogati …”

Si apoi vad nebunia din strada si se intreaba ” Dar de ce a trebuit sa platesc cu viata copilului meu? ” N-as sti ce sa raspund la o asemenea intrebare.

Poate ca ne-am dorit prea mult sa se intample acel ceva care sa ne trezeasca din letargia in care traiam si acceptam acel nenorocit “merge si asa”. Poate ca moartea unui politist cazut intr-o groapa in Bucurestiul anului 2015 nu a fost suficient sa ripostam cumva impotriva “lucrului prost facut!” Poate …

Astazi la 22:32 voi aprinde o lumanare – oriunde ma voi afla – pentru cei 32 + 1 (+1 este politistul care a murit facandu-si datoria dar pe care l-am uitat un pic in nebunia ultimelor zile).

M-am gandit mult in zilele astea la nenumaratele discutii pe care le aveam despre Rocker-i. “Bai, rocker-ii sunt niste nespalati, golani si drogati, betivi si nici nu inteleg muzica aia lor satanista. Cum poti sa asculti muzica aia frate???”  Si uite asa o mana de rocker-i care nu sunt nici nespalati si nici satanisti ci sunt arhitecti, doctori, studenti, fotografi, artisti, oameni cu biblioteci intregi citite au trezit un popor amortit.  Asta inseamna prejudecata.

Fotografia aceasta mi s-a parut geniala! Spune tot! Si inca ceva in plus …

@Alex Mihaileanu
@Alex Mihaileanu

Am gasit-o pe Hotnews si este a lui Alex Mihaileanu.

Si asa cum spunea o mama intr-un articol recent: “Sunt o mama de Satanista” si da, ascult si eu muzica Rock. De cand ma stiu!

We will rock you!

Foto: Alex Mihaileanu via Hotnews

 

 

 

Leave a Reply

