Amintiri din avion

De fapt nu sunt chiar “amintiri” ci o chestie pe care, ca şi in postul de aici  l-am remarcat mai demult dar, pentru că mereu eram cu gandul in alta parte nu l-am conştientizat chiar asa (asta este avantajul cand devii prezent la ceea ce ţi se întâmplă când se întâmplă şi nu trăiesti mereu doar cu gândurile din capul tău 😉 )

Costumaţia echipajului de bord din avioanele TAROM.

Ca să citez un clasic in viata “băbăiatule” este , cred, cea mai urâta, sau mai bine zis anostă costumaţie pe care am văzut-o eu in călătoriile cu avionul. Şi am ceva la activ, zău…

Las deoparte culorile. Că bleumarinul acela îmi aminteşte de sarafanul de liceu din anii 80 e una. Dar n-ar fi asta o problemă. Problema este ca sunt nişte modele urâte şi bătrânicioase (cum zicea fii-mea cand era mică), de cele mai multe ori sunt necălcate şi lucioase pe la coate iar băietii au nişte chestii numite pulovere pe care le poartă domnii pensionari de 70 de ani. Nu că aş avea ceva cu domnii pensionari, pe care ii prinde acest model de jachetă, dar la 20-30 de ani arăţi cam ciudat.

Şi pantofii… Frate pantofii fetelor, unii dintre ei, sunt horror.

Săptămâna trecută, în aceeaşi zi în care am experimentat coada la ghişeul închis am conştientizat cu adevarat costumaţia însoţitorilor de bord. Şi la dus şi la întors.

La dus, când am intrat in avion şi am vazut-o pe fată în primle 5 secunde am avut tendinţa sa verific dacă am validat card-ul RATB. Arăta ca o controloare. Nu de zbor ci de RATB. Costumul urât, nene urât, un model din 1900 vara. Şi necălcat si ponosit. Iar ea, nespălata pe cap de vreo săptămână – doua. Despre machiaj nu zic, ca n-avea. Şi i-ar fi trebuit un pic. Iar pantofii groaznici si scâlciaţi. Fără toc, cu bot pătrat… ce să mai,  urâţi rau.

La întoarcere la fel. Doar că de data asta fata era mai aranjată, dar ce folos: costumul la fel de urăt, pantofii cam acelaşi model.

Şi dacă ar fi fost prima dată aş fi zis că e o întâmplare, Dar nu e cazul 😦

Pot sa inţeleg că nu se poate sa fie toate echipajele de bord ca cele de pe QATAR AIRWAYS sau EMIRATES sau THAI.

emirates-crew2-1200x900

Şi că am ales noi culoarea aceea anostă înveselită puţin cu alb si galben. Băi nene dar putem măcar să facem nişte modele de costume mai moderne, călcate la dungă si sa purtăm nişte pantofi cu toc  măcar până se asează omul pe scaun şi se ridică avionul în aer? Şi dacă şi zâmbim puţin zău ca problema este rezolvată 🙂

Adică să arate cam aşa:

tarom4

Că dacă le-am făcut pentru poza asta şi altele de prezentare să le şi purtăm zic. Nu cred că e mare diferenţă la bani. Pe bune!

surse foto aici si aici si aici

 

 

 

Leave a Reply

